Servis in vzdrževanje

Vedno z veseljem povemo, da kot podjetje na trgu vzdrževanja računalniške opreme, perifernih enot in strežnikov z nekaterimi strankami sodelujemo že več kot 20 let.

Naš prvotni namen je bil in tudi ostal dolgotrajno sodelovanje z zadovoljnimi strankami.

V servisni ponudbi vam  nudimo servis vseh vrst računalniške opreme, perifernih enot, strežnikov, telefonov in ostale elektronike na čip ravni.

V okviru servisne dejavnosti ponujamo tudi  varjenje optičnih povezav.

Z nami lahko sklenete tudi vzdrževalno pogodbo in si tako zagotovite nemoteno varno in brezskrbno delovanje vaših sistemov.

Programska oprema po meri

S partnerji našim strankam ponujamo izdelavo programske opreme po meri uporabnika.

Programsko oprema je prirejena za različna okolja kot so windows, linux, android, ios...

V tem sklopu vam ponujamo tudi izdelavo in postavitev spletnih strani po meri uporabnika.

Vračilo blaga

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh pisno obvestite (na e-mail naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na naslov: Polona  d.o.o., Strmec pri Leskovcu 48, 2285 Zgornji Leskovec) o odstopu od pogodbe.

Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Polona d.o.o., Strmec pri Leskovcu 48, 2285 Zgornji Leskovec.


Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec. 

Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. V Polona d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.

 

Vračilo poškodovanih pošiljk

Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.

 

 

 

 

Garancija

Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

Garancija preneha veljati pri notesnikih in AIO računalnikih če stranka v garancijskem roku ne dostavi opreme dobavitelju na  redni vzdrževalni servis, ki je najmanj 1 krat letno.

Iz garancije so izvzeti artikli, ki so izpostavljeni stalni obrabi in potrošni material, kot so: akomulatorji, žarnice, integrirana vezja...


Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo. 

Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. 

Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami na telefonski številki +386 2 763 00 07 ali preko e-pošte Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. . V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali kurirja, ki bo prevzel pošiljko.

Pozor: Drugačen način vračila na naše stroške ni možen. 

 

Pomembno

  • Ko vračate artikel prodajalcu (Polona d.o.o.), morate priložiti kopijo računa.

  • Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Polona d.o.o., Strmec pri Leskovcu 48, 2285 Zgornji Leskovec.

  • Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).

  • Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.


Če se vam pojavijo dodatna vprašanja,  nas pokličite na +386 2 763 00 07 ali nam pišite na Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled..

Dun & Bradstreet

Podjetje

  • Polona d.o.o.
  • Strmec pri Leskovcu 48
  • 2285 Zgornji Leskovec
  • tel: +386 2 763 00 07
  • e-pošta: info@polonadoo.si

Company wall

Na naši strani uporabljamo piškotke za izboljšanje Vaše uporabniške izkušnje. Nekateri so potrebni za pravilno delovanje strani. Lahko jih zavrnete, vendar obstaja možnost, da stran potem ne bo delovala pravilno. Hvala!