Vračilo blaga
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) lahko naročeno blago, kupljeno po pogodbi na daljavo (kamor spada tudi nakup preko interneta), brez razloga vrnete. Zadošča, da nas najkasneje v 15 dneh pisno obvestite (na e-mail naslov:
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Polona d.o.o., Strmec pri Leskovcu 48, 2285 Zgornji Leskovec.
Blago morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini. Možnost vračila ne velja za že uporabljene artikle in za elektronske dele, ki niso več originalno zapakirani. Blago mora biti obvezno vrnjeno v originalni embalaži. Morebitne stroške vračila krije kupec.
Kupec lahko ob vračilu zahteva vrnitev kupnine, ki mu jo prodajalec vrne na njegov transakcijski račun najkasneje v 15 dneh po prejemu obvestila o vračilu blaga oz. po prejemu vrnjenega blaga. V Polona d.o.o. omogočamo tudi zamenjavo artikla.
Vračilo poškodovanih pošiljk
Če je prišlo do poškodbe blaga med prevozom (zunanjost pošiljke), potem TAKOJ reklamirajte pošiljko kurirju. Kurir bo na licu mesta sestavil reklamacijski zapisnik o poškodbi pošiljke. V primeru skritih poškodb pošilke pa je prejemnik dolžan pisno obvestiti dostavno službo v reklamacijskem roku 8 dni, šteto od dneva prejema pošiljke dalje s pogojem, da predhodno z nami skupno ugotovimo, da je poškodba po našem mnenju nastala izključno v času, ko je bila pošiljka v posesti dostave.
Garancija
Za artikle je veljavnost garancije 1. leto od dneva nakupa, razen če ni drugače navedeno na garancijskih listih ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki, nepravilne uporabe, mehanske poškodbe ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, če se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).
Garancija preneha veljati pri notesnikih in AIO računalnikih če stranka v garancijskem roku ne dostavi opreme dobavitelju na redni vzdrževalni servis, ki je najmanj 1 krat letno.
Iz garancije so izvzeti artikli, ki so izpostavljeni stalni obrabi in potrošni material, kot so: akomulatorji, žarnice, integrirana vezja...
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami na telefonski številki +386 2 763 00 07 ali preko e-pošte
Pozor: Drugačen način vračila na naše stroške ni možen.
Pomembno
-
Ko vračate artikel prodajalcu (Polona d.o.o.), morate priložiti kopijo računa.
-
Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Polona d.o.o., Strmec pri Leskovcu 48, 2285 Zgornji Leskovec.
-
Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo).
-
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj, razen, če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Če se vam pojavijo dodatna vprašanja, nas pokličite na +386 2 763 00 07 ali nam pišite na